Každý zaměstnavatel by si svých zaměstnanců měl vážit, protože bez nich by nebyl tam kde je. Dělají pro něj práci, jejímž výsledkem jsou kvalitní výrobky nebo služby, které zákazníci využívají a kupují. Proto je potřeba čas od času zaměstnancům ukázat že si jich vážíte a pokud jim nemůžete přidat tisíce korun na výplatní pásku, potěšte je třeba něčím drobnějším. Jednou z možností jsou firemní dárky, které využívá stále větší počet firem. V čem tkví jejich kouzlo?
Mezi populární firemní dárky patří třeba firemní hrnky promodarky, oblečení nebo kancelářské produkty. Firmy si často vybavují svoje budovy reklamními předměty, protože za prvé to hezky a dobře vypadá a za druhé nejen zaměstnanci, ale i vaše návštěvy, budou mít na očích výrobky s vaším logem nebo názvem firmy. A každý kdo si takový dárek odnese domů, ať už si ho nechá nebo ho pošle o dům dál, ho bude vídat taky. Reklamní dárky jsou skvělým marketingovým tahem.
Potřebujete logo
Většina firem si na dárky nechává natisknout třeba logo, které by mělo být poutavé, originální a často třeba i vtipné, protože takové věci si lidé zapamatují nejčastěji. Podívejte se na tento marketing z pohledu zákazníka – když mu dáte drobný dárek třeba k nákupu, rozhodně ho to potěší a bude na vaši firmu mít lepší vzpomínky.
Pokud jste někdy dostali něco zdarma, také vás to určitě potěšilo. Je ale potřeba aby šlo o praktický předmět, který každý využije. Velice oblíbené jsou hrnky, které používáme denně a tak se stane že se občas rozbijí. Proto je potřeba mít v záloze náhradní. Výroba reklamních předmětů je většinou levnější než byste čekali, a čím víc kusů objednáte, tím nižší je výsledná cena. Jděte na to chytře a předběhněte svou konkurenci kvalitní reklamou, která má smyl. Je lepší investovat do reklamních předmětů než do billboardů u silnice, které valný výsledek nemají.